Zuid-Afrika

Zuid-Afrika

donderdag 2 februari 2012

Welkom in Zuid-Afrika

Ha allemaal,

Gisteren gearriveerd in Z-A! Ik heb met 4 andere meiden een leuk huisje in Kingdoms Lodge in Groblersdal. Gisteravond zijn we bij het restaurant een hapje gaan eten en de zebra's en impala's gingen toen net wat drinken bij de poel bij het restaurant.
Vandaag kennis gemaakt met Ndlovu Care Group. De organisatie waarbij ik mijn onderzoek ga doen. Veel lieve mensen ontmoet, die allemaal de strijd met HIV/AIDS aangaan!
Nu zit ik lekker in het zonnetje om jullie allemaal op de hoogte te brengen. Het leven hier is heerlijk!
Morgen ga ik echt starten met het bespreken van mijn onderzoek, dan wordt het hier natuurlijk ook hard werken!

Groetjes daar aan iedereen!

4 opmerkingen:

  1. Hey Lade, k zit bij pap en mam achter de comp. en hebben net je berichtjes gelezen. mam lichtelijk gefrustreerd omdat het haar niet lukt een berichtje te plaatsen op je blog. Super dat je het daar meteen naar je zin hebt. mam heeft hier ook een gestreept roofdier! haha dikke kus mi en mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, het is gelukt, samen met Mi.
    Tof La dat je een zebra hebt rondlopen daar, dan mis je Cooger misschien wat minder!
    Ben heel benieuwd wat je morgen weer allemaal meemaakt, het was heel fijn om je stem te horen gisteravond, en ook een beetje gek, net of je van boven belde van neem een kopje thee voor me mee mam.
    XXX mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Larissa,
    Goed te lezen dat je veilig en wel bent aangekomen in ZA en dat je met fijne mensen gaat samenwerken! Ben heel benieuwd naar al je verhalen en ervaringen!
    Zelf ben ik blijkbaar toch niet zo handig met je blog want ik krijg geen melding per e-mail; mijn google account werkt blijkbaar niet. Nou ja, dan kijk ik maar regelmatig of je een nieuwe posting hebt geschreven :) .
    Veel succes gewenst! Hartelijke groeten, Huibert

    BeantwoordenVerwijderen