Zuid-Afrika

Zuid-Afrika

donderdag 26 januari 2012

Afscheid

Vandaag heb ik afscheid genomen van de Stampertjes (groep 1/2) en de Ibbeltjes (groep 2/3) op mijn werk. De kinderen hebben een prachtig liedje voor me gezongen, een heel leuk toneelstukje opgevoerd met alle dieren die in Zuid-Afrika leven en ik ben hartstikke verwend met allemaal mooie tekeningen en cadeautjes! Na alle knuffels toch een traantje weggepinkt, want ik ga ze natuurlijk allemaal reuze missen!!!
Ook bijna alle collega's gedag gekust. Ik wil hen ontzettend bedanken voor de gezellige tijd daar op school. Succes de rest van dit schooljaar en ik hoop tot in juni!
Komend weekend afscheid nemen van familie en vrienden. Maar dan hoop ik geen tranen en snottebellen, maar gezellig een feestje. Ik ben tenslotte jarig en wordt met mijn tweelingzus samen een halve eeuw!!!
En dinsdag... dan is het echt zo ver!

2 opmerkingen:

  1. Jippie! Samen een halve eeuw, daar gaan we zeker een feestje van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het feestje was zeker geslaagd, het afscheid van la was een minder groot feest... Wat zijn we toch over emotionele mensen haha! Ben super trots op je la en hou je blog in de gaten, dikke kus Mi

    BeantwoordenVerwijderen